2008. december 11., csütörtök

UFO

Tavaly nyáron a Ménfőcsanak-i táborban tanította Heni ezt a fajta pénztárcát. Akkor készíttem egyet, szándékom volt másikat is csinálni ebből a velúr anyagból.Úgy 1 évvel ezelött ki is szabtam és el is jutottam odáig, hogy márcsak az egyenespántot kellett volna felvarrni rá.
Sajnos egy nagy hibám , hogy a befejező munkákat valahogy mindig halogatom:-)
Így történt meg, hogy akkor be is került a szekrény mélyére. Aztán idén nyáron a táborban Liától azt a "felszólítást" kaptuk, hogy a következő táborra fejezzük be az UFO-inkat.
Úgy gondoltam megpróbálok eleget tenni és elkezdtem a befejező munkákat. Így készült végre el ez a pénztárca.

1 megjegyzés:

bruercsi írta...

Jaj, de szép! Ennek biztos örülne valaki karácsonyra! Tavaly nyáron én is egy nagyon hasonló varrtam a páromnak (de azt saját kútfőből... pontosabban előkotortam egy régi bőr pénztárcáját és az volt a minta :) )

Rendszeres olvasók