2008. december 11., csütörtök

Meglepetés

Tegnap majd 1 hét után jöttem haza Drága páromhoz. Tudni kell , hogy Ő nem az a virág vásárló, majd 4 év alatt soha nem kaptam Tőle virágot. Igaz annál több szeretetet és odafigyelést. Szóval én a mindennapokban kapom meg Tőle azt amit más férfi évente 1*-2* ad meg a párjának. Persze tisztelet a kivételnek. Már majdnem hazaértem amikor megpillantottam szerelmemet.
Látom egyik kezében nagy pakk, másikban meg mintha valami virágféle. Nagy örömmel megyek felé és szegényem letörten mondja, "Most megláttad a meglepi:-(" A lakásban kibontottam és gyönyörű rózsa volt a csomagolásban. Tegnap még 15 cm-rel hosszabb volt a szára, de sajnos le kellett vágnom belőle. Nagyon boldog lettem tőle. Úgy látszik azért csak változik az én párom :-)

1 megjegyzés:

bruercsi írta...

Na ez az! Ilyet jó olvasni reggel 6 óra 12 perckor! Örülök Nektek!

Rendszeres olvasók