2008. december 24., szerda

Ajándék

Végre-végre kibonthattam a Karácsonyi húzogatós ajándékomat.
Mivel én úgy döntöttem, hogy csak ma fogom megnézni mit is kaptam. Nagyon szépen köszönöm Hortenzia a meglepit.
Talán el sem hiszed, de pontosan ekkora az idei határidőnaplóm és a napokban gondoltam rá, hogy meg kellene venni a következő évit. Szerencse, hogy elhalasztottam a vásárlást, most kettőt kellene lapozgatnom:-) A forró csokit és a teát is nagyon szeretem.
Tehát pontosan beletrafáltál az ízlésembe:-) Szóval röviden és velősen , nagyon örültem az ajándékomnak.

3 megjegyzés:

hortenzita írta...

Nálad csak én örülök jobban! :-)
Boldog Ünnepeket még egyszer!

csutkailda írta...

Elküldtem a fényképeket, amit kértél.
Remélem meg is kaptad!!!
Nagyon köszönöm az ajándékaid, s már haználjuk is őket.
Az alkotó élet öröme sugározzon rajtad keresztül az elkövetkezendő évben is!:)

lomaquilt írta...

Boldog Újévet kivánok!

Rendszeres olvasók