2008. július 2., szerda

"Ég az arcom"

A mai napon nagyon nem bírtam magammal.Már 1 hónapja szenvedek a suliban a mellettem ülőtől. Nem elég, hogy hóóóóóót hülye a géphez, de még iszik is. Nem is lenne bajom azzal, hogy segítenem kell neki. Csak amikor már 5x kérem meg rámutatva valamire, hogy csináljon már vele valamit és még mindig ott vírít agyrémet kapok. Látszik rajta, hogy el van varázsolva a piától. Sőt még szagot is áraszt. Ja, amúgy nő. Szóval ma olyat kiabáltam vele, hogy mindenki felkapta a fejét. Utána meg nekem volt lelkiismeret furdalásom, de csakhát nem kértem Tőle elnézést

6 megjegyzés:

Sanci in Shepton Mallet írta...

ulj at egy masik gpehez es ne szolj hozza, ezzel meg van oldva a problema!

Mehike írta...

Sajnos nem megy mivel 20 ember van ugyanannyi gépre:-)

Juhizs írta...

Akkor nyilván ő már alkoholista, ez már túlmegy a "zúgivó" kategórián, szerintem ne legyen lelkiismeret furdallásod, hiszen próbáltál segíteni - az egész világot meg nem válthatjuk meg.

Juhizs írta...

Egyébként a hét elején már jártam erre... meg tegnap, meg ma, az már három ;-) -napi szinten nem tudok jönni, de heti szinten mindig be fogok kukkantani...

Mehike írta...

Én szerencsére napi szinten tudok a Magácskájéba kukkantani még ha nem is írok mindig

Juhizs írta...

Naaa, akkor ezt fordítva kell... napi szinten írjon a BlogMami a saját blogjába, és heti szinten nézze az enyimet ;-)

Rendszeres olvasók