2009. július 14., kedd

SWAP II.

Nina másodszor is meghirdette a Swap játékot. A postázási határidő augusztus 24-28 hete. Amikor megtudtam, hogy Anettenek kell készítenem az ajándékot és nagyon örülne egy doboznak akkor jó érzés fogott el. Már régóta szerettem volna ilyet csinálni. Sajnos a minta választás már nem ment ilyen könnyen. Én olyan típusú ember vagyok, hogy meglátni és megszeretni. Szóval majdnem eltelt egy hónap mire rátaláltam arra a mintára ami nekem is nagyon tetszett. Gyorsan megkerestem az anyagot és vettem hozzá osztott hímzőt majd nekiálltam a hímzésnek. Pár nap alatt készen is lettem. A Győri varrógép centrumban tudtam venni nagyon szép dobozt amit bepácoltam. Majd a kész hímzést a szélénél kis szögekkel felerősítettem a dobozra és körbe ragasztóval díszítő csíkot raktam rá. Nagyon élveztem a készítését. Köszönöm Nina, hogy részt vehettem a játékban

Nincsenek megjegyzések:

Rendszeres olvasók