2009. július 27., hétfő

Játék

Párom ötlete alapján lesz 1 kis játék. Aki szívesen velünk tart szóljon csak hozzá:-)
Talált valamit a konyhában és megmutatta nekem. Arra gondolt, hogy aki kitalálja mire használatos az kap Tőle egy finom desszert receptet amit senki nem fog egyetlen egy szakácskönyvben sem megtalálni. Részeges kapucinus :-)
Szóval ez a recept csak a fejében van, de mivel szakács az eredeti szakmája és imád főzni elhihetitek nagyon finom.
Augusztus 15-ig hagyhattok itt megjegyzést, utána sorsolás.

16 megjegyzés:

Körmi írta...

Első ránézésre szerintem a tortadísz-nyomó tölcsére, ehhez lehet csatlakoztatni a különböző mintájú tölcséreket...vagy nem!?... :D

Lonci (Győr) írta...

Én is erre tippelek, de ahhoz túl egyszerű, vagy mégsem? Vagy igen?

N.Zsuzsi írta...

Vaaagy az a tégely, amibe bele kell önteni a fagyi-alapanyagot, beledugni egy pálcikát, lefagyasztani, és kész a jégkrém :)

F.Gina írta...

Vagy vödör :)))

szkornelia írta...

Szerintem meg szufléforma. Vagy nem? :)

Julcsi írta...

Szerintem egy "egyszerű" cserép, amiben kenyér fog sülni:)

Mehike írta...

Lányok !
Párom üzeni, hogy a kapucinus még józan:-)

lomaquilt írta...

Valamilyen szesztartó? Mivel gondolom a kapucinus a szesszel van kapcsolatban? (rossz aki rosszra gondol?)

Czkriszta írta...

Szerintem a gyerekek által kedvelt "csőrös pohár" ( mi így nevezzük, becsületes nevét nem tudom) szívókájához kupak.

N.Zsuzsi írta...

Legalább a méretét áruld el, úgy könnyebb lenne :)

Mehike írta...

Mivel már csak pár napig leszek gépközelben, így kaptok 1 kis segítséget ahogy Zsuzsi kérte. Magassága kb.11 cm

Körmi írta...

Mennyi???!!! 11 cm...no így aztán méginkább halvány dunsztom sincs mi lehet!?...nem lehetne, hogy azok között is sorsoljál egy kapucinust -akár józant- akik nem találták el?? :D

Kérjük a következő segítséget! :D

Mehike írta...

Lányok-Lányok !
Anya rendszergazdája kitalálta, férfi létére és semmilyen segítséget nem kapott. Még a magasságát sem tudta:-)
A végén tényleg csak józan kapucinust kaptok:-)

Kata írta...

Izgi a játék. :o))
Szerintem a gyümölcscentrifuga azon alkatrésze, amivel betolod a gépbe gyümit. :o) Vagy ugyanez a konyhai robotgéphez. Az enyémeken legalábbis ilyen van. ;o) A részeges kapucinus meg nem tudom mi lehet, de jól hangzik :o)))

Mehike írta...

Kata
Gratulálok a megfejtéshez.
A második a tökéletes. irtam Neked mélt

Körmi írta...

Hát így könnnyűűűű!!!...ha valaki látott már ilyet!...;D :DDD

Rendszeres olvasók