2009. július 13., hétfő

Felkészülés a télre

Nem panaszkodhatom, szerencsére idén a sárgabarackban nem tett kárt az időjárás.
Sőt, nem győzöm a lekvár eltevést.Mivel Anya azt mondta már nagylány :-) vagyok és elege van a sárgabarackból, így ha lekvárt akarok enni akkor tegyem el én. Most megértettem miért is nem akar csak kis mennyiséget eltenni. Még mindig van barack a fán és már 20 üveg lekvár sorakozik az éléskamrában. Párom is kivette a részét a munkából, Ő mosta el az üvegeket és rakta helyére a sok finomságot. Még vár rám majd a bodza is, de remélem nem épp a táborunk ideje alatt fog beérni.

6 megjegyzés:

mmama írta...

" Anyának " igaza volt .
Egy ilyen széép naagy lány már tehet el mindenfélét télire.
És akkor majd sokkal finomabb is lesz a saját !

agibo írta...

Ügyes Vagy!
Azt hiszem az idén sokunknak megvolt ez a program. Én háromszorra raktam el kb. 25 liternyit. És még iszonyú sok szilvánk is lesz ... :-)

bruercsi írta...

Ügyi vagy! ...és milyen jól fog jönni eza finomság, amikor a párod gofrit akar enni!! :))

Mehike írta...

mmama - jó is elővenni télen

agibo - tudom mi vár Rád,nem irigyellek

bruercsi - na meg a finom palacsinta,piskótatekercsről meg nem is beszélve :-)

zazálea írta...

Méhike, mit csinálsz a bodzából?

Mehike írta...

Lekvár fog belőle készülni.Már tavaly is raktam el két üveggel próbaképp, páromnak nagyon ízlett.

Rendszeres olvasók