2009. január 15., csütörtök

Kiváncsi Mackó 2009


Körmi, Bttrudy, Bruercsi lepett meg ezzel az édes Mackóval. Lényege az, hogy felsoroljak 8 dolgot amit erre az évre tervbe vettem. A lányok még meg sem keretsek , de én már 1 tervet vázoltam az egyik bejegyzésemnél. Kezdeném akkor a felsorolást, na nem lényeg a sorrend :-)


  • Külsőmön szeretnék változtatni, a blogomon már megtettem :-), most a saját külsőm a cél,
    amit úgy szeretnék elérni, hogy a nassolást visszafogom és egy kis torna itthon illetve
    amikor lehet akkor úszóedzés. Nemcsak a súlyomon hanem az öltözködésemen is változásokat remélek az idén. Annyiszor megfogadtam, hogy nőiesebben fogok öltözködni.
    Pár lépést már tettem érte, de még messze van a vége

  • Soha nem voltam nagy könyvmoly (Szera ígérem hamarosan Neked is válaszolok) , de ez több dolognak tudható be. Nem mentség igaz, de azért csak egyedül neveltem a két fiam és mellettük nem igazán volt szabadidőm.
    Na, amióta kirepültek nem foghatom rájuk a könyvek mellőzését. Tehát gyorsan beiratkoztam a könyvtárba ahol eddig csak látogatójegyem volt. Most már kölcsönözhetek is könyveket. Az elsőt ki is olvastam pár nap alatt. Igaz nem volt 1 vaskos könyv, de ugye nem kezdhetem egyből 600 oldallal:-)

  • Tavaly nyáron a táborban LIA azt kérte Tőlünk, hogy az Ufo-kat fejezzük be.
    Ennek is eleget szeretnék tenni, remélem sikerül hisz nincs talán annyira sok.
    Remélem évvégérenem marad egy sem amit átvinnék a következő évre.


  • Idén nyáron tábort szervezek először(remélem Lonci azért segít 1 kicsit)
    Bár tavaly már volt részem egy kicsit a szervezésben

  • Munkám mellett szeretnék sokat foglalkozni a Patchwork-kel és sok más hobbymmal is.
    Mint például keresztszemes hímzés, goblein, kötés, hímzés .
    Tavaly már elkezdtem egy goblein képet majd ha kész lesz mutatom.

  • Szeretném kapcsolataimat a barátaimmal ápolni

  • Remélem idén sok közös varrást tudok meglátogatni és Székesfehérvárra is jó lenne eljutni az Országos Kiállításra. Igaz csak nézelődőként, hisz nem nevezek semmilyen munkával sem:-( Nem vagyok Céh tag és valószínű nem is leszek.

  • Ebben az éveben szeretnék eljutni a Karcag-i táborba is ( Cic írtam mélt) a Csanak-i két táboron és a Tatabánya-i csoport táboromon kívül.


Talán jól összefoglaltam az idei teendőimet:-)) Persze a gyermekeim segítése és az életük nyomonkövetése természetes dolog számomra amit nem soroltam a teendőim közé.


A mackót nem küldöm tovább senkinek , mivel ahogy látom mindenkihez eljutott már.

Nincsenek megjegyzések:

Rendszeres olvasók