2009. december 19., szombat

Karácsonyi húzogatós

Idén is jelentkeztem Ahama ajándékozására. Nagy várakozás közepette megtudtam kinek kell meglepetést küldenem.Amikor Zazálea blogját először olvastam, egyből tudtam nem lesz egyszerű dolgom:-) Hisz olyan szépeket alkot, hogy máris elvetettem a patchwork ajándék ötletemet.Na, de akkor mit is készíthetnék neki. Láttam elkezdett kötögetni,de akkor még nem jutott nagyon messzire, gondoltam kötök neki egy jó hosszú zöld sálat.Lentebb láthatjátok is a több mint 2 méter hosszú sálat.Már majdnem kész lettem, mikor gondoltam egyet és újra ellátogattam a megajándékozottam blogjára.S, mit látok ezerrel sálakat kötöget, még a meskára is:-)Most légy okos domokos(Méhike). Úgy döntöttem, most figyelmesebben és alaposabban átnézem a blogot, nehogy pórul járjak.
Olvasgatás közepette ráakadtam, hogy a család imádja a fahéjat. Csempésztem is be két csomaggal a kis dobozba,amit előbb bepácoltam, majd hímeztem rá egy kis virágot.
A dobozka mellé került még egy textil tálaló,egy tábla csoki,két kis gomb és a gyorsmasni készítővel összehozott masni is.

2 megjegyzés:

bruercsi írta...

Már értem a sál problémádat! :)
Nagyon szépeket készítettél! Olvaslak ám mindig, csak nem mindig tudok írni... Szóval:
szép lesz az óra,
becsüllek az eltökéltséged miatt, hogy megállod, hogy ne bontsd ki a csomagod,
a Ghost nekem is nagy kedvencem. Igaz kicsit talán nyálas néha, de olyan jó...

Lonci (Győr) írta...

Nagyon szép lett a dobozka:-)))

Rendszeres olvasók