2009. december 10., csütörtök

Ajándékozás

Kedden volt a csoportunknak a mikulás ünnepsége. Már tavaly is úgy leptük meg egymást, hogy hetekkel előtte kihúztunk egy nevet és neki készítettünk ajándékot. Mindenki nagyon készült erre a napra. Sok finomságot viszünk ilyenkor és kényeztetjük magunkat:-) Én készítettem tepertő krémet és rumos meggyes párizsi krémmel töltöttem meg a piskótát. Na,meg darálós gépi kekszet is vittem. Olyan sok mindent viszünk, hogy nem is tudjuk megenni ott, ezért mindenki visz haza másfajta sütit mint amilyet Ő készített.
Én a kihúzott páromnak egy karácsonyi terítőt készítettem,
meg egy kis méretű határidőnaplót vontam be saját készítésű borítóval. Kapott még egy lovacskát is, mivel van egy kislány unokája és gondoltam örülni fog neki. Igazam lett, mert nagyon boldog volt, hisz az unoka imádja a lovakat.
Én kaptam egy mikulás zsákot rénszarvas aplikációval,meg sok-sok diót,narancsot,kiwit és egy versikét is

Nincsenek megjegyzések:

Rendszeres olvasók