2009. szeptember 13., vasárnap

Sorsolás

Páromat hívtam segítségül
és a már jól bevált sapekot.
Mielőtt összehajtottam a papírokat
a nevekkel gyorsan lefényképeztem,
majd belekerültek a sapkába.
Páromat kértem, hogy keverje
össze és utána húzza ki a szerencsés
nyertest.
Kivett egy papír darabkát,
szétbontotta és azt mondta:
Kovácsné :-) Meglepődtem, mert
tudtam, hogy ilyen nevet nem írtam fel.
Aztán megmutatta, hogy ki fog tőlem
meglepi ajándékot kapni.

Mivel nem találom az elérhetőségedet sehol sem kérlek írd meg, hogy fel tudjam venni a kapcsolatot Veled. Gratulálok Latinka !

Köszönöm, hogy ilyen sokan játszottatok velem!!!





3 megjegyzés:

Ida13 írta...

gratulálok Latinka. Biztosan nem fogsz csalódni!

H. Mária írta...

Sajnálom, hogy lekéstem a játékot. Üdv. Mária

latinka írta...

Nagy-nagy bocsánatot kérek a figyelmetlenségem miatt! El sem tudom mondani,mennyire örülök,köszönöm szépen!:)))
címem: sznevm@gmail.com

Rendszeres olvasók