2009. szeptember 19., szombat

Budafok-i KV

Múlt héten szombaton Loncival és Katával meglátogattuk a Budafolt-csoportot. Jópár képet is készítettem amit itt megnézhettek. Jó volt találkozni a régi ismerősökkel és új hölgyeket megismerni. Számomra nagyon gyorsan eltelt az a négy óra amit ott tudtunk tölteni. Páran végig maradtunk, szinte velünk söpörték ki a termet. Szokásomon most sem változtattam, hisz a tűt még elő sem vettem. A varrással odáig jutottam, hogy a csomagból kivettem az anyagot:-) Én már csak ilyen vagyok:-) Nem tehetek róla én ilyenkor azt élvezem, hogy jövök-megyek és így tudok beszélgetni. Kivételesen most vásároltam anyagot és nem is keveset:-)
Remélem Pestszentlőrincen újra tudok nevekhez kötni arcokat. Erről a KV-ról Ginánál olvashattok.

Nincsenek megjegyzések:

Rendszeres olvasók