2011. december 8., csütörtök

Mikulás

Kedden a Foltvarázslók csoportnál járt a MIKULÁS :-) Nálunk olyan hagyománya van ennek az ünnepnek, hogy hetekkel előtte mindenki húz egy nevet és akit kihúzott annak egy meglepetés ajándékot készít, illetve verset kell írnunk. Idén a csoportvezetőnk kezdte a sort. Ő nem verset írt hanem Ódát EGY Bőröndhöz. Képzeljétek amikor a papírt kitekerte mindenkinek elállt a szava, hisz egy 20 cm x 70 cm kis írás volt.Szóval elkezdte olvasni én meg csak mondtam magamnak miért Bőröndről ír, miért nem arról akinek az ajándékot készítette. Egyre többen tudták kiről van szó, én meg a vége felé elfordultam, hátat fordítva Andinak, hogy elővegyem a fényképezőgépemet és készítsek fotókat, hisz a csoport honlapját én próbálom karbantartani. A Boldog Karácsonynál a lányok elkezdtek mosolyogni és mondták, hogy épp hátat fordít az ajándékozott:-) Szóval aki még nem jött rá,nekem szólt a bőrönd. Többen ismertek és tudjátok mennyit cibálom a bőröndömet. Volt mikor csak Tatabánya és Győr között ingáztam minden héten, de előfordult az is, hogy táborról táborra jártam:-) Nézzétek milyen szép ajándékokat kaptam.A 39-es csizmában volt ám még alma,szaloncukor,csoki mikulás,dinnyés és kojak nyalóka:-),pezsgős cukor.
Én pedig egy táskát,határidőnaplót,kismalacot és szaloncukrot ajándékoztam

4 megjegyzés:

Czkriszta írta...

Ennek a táskának nagyon jók a színei! Tetszik!

Tiffany-Andi írta...

Hűűű, ha ilyen gazdag a Mikulás, mit visz majd Jézuska?? :-))) Gyönyörű minden.

Mehike írta...

Kriszta - Tudom :-) én festettem az anyagokat.Köszi

Andi - Tudod jó gyereknek sok ajándék jár:-) Majd megtudod:-)

Ulla's Quilt World írta...

Hi! Greetings from Finland! Your quilts are so fantastic! It's so nice to find other quilters all around the world! www.quiltworld2.blogspot.com
Yours, Ulla

Rendszeres olvasók