2011. július 21., csütörtök

5. Táborunk

Hétvégén lezajlott a csoportunk ötödik tábora.
Seminole technikával,mellénnyel és zokni lényekkel ismertettem meg a lányokat.
Annyit beszéltem, hogy a hangom teljesen elment :-)
Igaz többen ennek örülnek, legalább egy kicsit csendben vagyok. Most átérzem milyen lehet azoknak akik egyáltalán nem tudnak beszélni. Remélem elsejére teljesen rendben leszek, hisz akkor kezdődik Ménfőcsanakon a hajtás:-)
Én nagyon jól éreztem magam, remélem mások is. Próbáltak a csoport tagok kitenni magukért.
A záró napon megvendégeltük a táborozókat egy kis tortával.
Képeket itt nézhetitek meg.

1 megjegyzés:

Lonci (Győr) írta...

Sajnos, ebben az évben csak egy röpke látogatást tudtam tenni, így persze a tortáról is lemaradtam, bár nem lett volna jó fogyókúra.
Az a kis látogatás viszont jóleső érzéssel töltött el, hogy köztük lehettem egy kicsit.
Majd legközelebb talán összejön!

Rendszeres olvasók