2011. február 22., kedd

PIF

Tavaly én is meghirdettem ezt a játékot. Sajnos csak ketten jelentkeztek rá. Az első jelentkező az utolsó pillanatban megkapta az ajándékot. Raktam a neszibe egy kis csokit is, tudjátok a boldogság hormon mindig jókor jön.Nem is jeleztem felé, hogy lassan érkezik , gondoltam legyen tényleg meglepetés.Lehet már le is mondott az ajándékról és hihette azt, hogy megfeledkeztem róla.Sajnos a másik jelentkező nem reagált a megkeresésemre, elképzelhető, hogy mégsem szeretne tőlem ajándékot kapni?

2 megjegyzés:

Abile írta...

Nem tudom, mostanában miért nem működik ez a játék.. :o(( Évekkel ezelőtt versenyeztek érte a bloggerinák, idén nálam konkrétan senki nem jelentkezett...

Lonci (Győr) írta...

Jó a neszi, örült neki a megajándékozott gondolom:-)))

Rendszeres olvasók