2011. január 8., szombat

Visszatekintés I.

Tavaly eléggé elhanyagoltam a blogomat a második félévben. Megpróbálom megosztani veletek azokat a dolgokat amiket készítettem. Májusban Anyával Rácalmáson jártunk a Tildás táborban.Nagyon jó társaság jött össze, s abban a pár napban nem sokat aludtam.
PótAnyával az előtérben alhattunk, így nem volt gond ha csak hajnalban mentünk lefeküdni, senkit sem zavartunk.Igaz a nap folyamán nem mindig voltam fitt:-) Készítettünk Papp Orsi segítségével egy fürdőszobai kellék tartót. Mivel nem volt sok időm a felkészülésre egység csomagból dolgoztam. Aztán Lajos Kati (Kismackó) irányításával elkészítettem ezt a girlandot.Itt is elmaradt az előkészület, de barátnőim kisegítettek, mint mindig. Készítettünk Winkler Dóri babát Tőle kértem hozzá egység csomagot.A gyönyörű baba Dóri alkotása,enyémről nem készült fotó.Igaz teljesen a mai napig nem is készült el.Dóri még a fagombok festésének rejtelmeibe is beavatott bennünket.
Nagyon élveztem a pingálást. Készítettünk még egy Margitka féle romantikus táskát is.Na fénykép erről sem készült csak az eredeti prototípust tudom megmutatni. Aztán nehogy kihagyjam Rita megismertetett velünk egy utazó táskát.Sajnos a felkészülés hiánya miatt ez teljesen kimaradt,de remélem azért egyszer csak lesz egy ilyenem is. Remélem az idén is sikerül eljutnom ebbe a remek táborba. Bár az igazat megvallva már most látom, hogy megint nagyon zsúfolt lesz az évem.

5 megjegyzés:

latinka írta...

Mennyi gyönyörűség! Ilyenkor csak tátom a számat...

Ida13 írta...

Húúú! Ebben én is szívesen részt vennék. Csupa-csupa hasznos, nekem tetsző holmi! Ez a tábor mikor szokott lenni és mennyi idős...? Nagyon úgy tűnik, hogy dolgozni fogok! Jó lenne, ha sikerülne egyeztetni. :)

Névtelen írta...

Nagyon tetszik nekem is minden!
Kicsit irigykedem, mert táskát nem tudok varrni :( , pedig olyan jó lenne...
Van egy horgolt táska UFO-m - két éve várrja a befejezést,illő lenne már...

Edit írta...

Micsoda szépségek! Kár, hogy nem tudok varrni!

Mehike írta...

Latinka - Köszönöm

Ida - Írtam Neked mélt ezzel kapcsolatban

Manka - Én viszont egy horgolt táskára nem vállalkoznék :-)

Phan - Nem olyan ördöngősség

Rendszeres olvasók