2010. május 9., vasárnap

Csoport hétvége

Már nagyon régen írtam ide, pedig mindig megfogadom magamnak, hogy legalább 2-3 naponta frissítek. Tegnap a csoportvezetőnknél töltöttük az egész napot. Minden évben tavasszal egy napunk így telik és ilyenkor a nyári táborunkat véglegesítjük. Mikor megérkeztünk kaptunk egy finom cappuconót vagy kávét ki mit kívánt. Aztán Andinak átadtuk az esernyőinket, hogy elűzzük vele az esőt. Sikerrel jártunk :-) Én egy rám jellemző méhecskés esernyőt készítettem. A méhecskét még Lonci hímezte nekem. Rengeteg élménnyel tértem haza este. Sok mindent kipróbáltunk Andi vezetésével. A shibori technika annyira magával ragadott, hogy alig bírtam abbahagyni és olyan jó volt látni, hogy a cérna amit használtam hozzá, tökéletesen felhasználhatóak lesznek majd. A ház ura finomabbnál finomabb étkeket rakott ebédnél az asztalra. Volt hideg gyümölcs leves,rizibizi sült hússal és tejfölös csirke nokedlivel. Napközben meg cappucinóval és kávéval kedveskedett ráadásként.

4 megjegyzés:

Marika írta...

Jó hallani rólad :)
Érdekes ez a Shibori technika ,piszkálja már rég a csőröm kicsibe már próbálkoztam.

Lonci írta...

Aha, ezért nem voltál mostanában, nagyon dolgoztál. Jók lettek a festések, tetszenek:))

Mamis írta...

Nagyon jó lett az esernyő!

Mehike írta...

Marika - Élveztem nagyon, csak úgy fürödtem a munkában

Lonci - Még mindig ezerrel próbálok dolgozni

Mamis -nagyon köszönöm

Rendszeres olvasók