2011. december 22., csütörtök

Karácsony IV.

Két játékban is részt vettem.Az egyik Latinka ajándéklánca aminek a lényege, hogyha jelentkezel akkor az utánad következőnek kell küldened ajándékot. Folyamatosan tart ez a játék már több mint két éve. Nézzétek meg hátha lesz kedvetek belépni a játékba. Most Andinak készítettem egykét apróságot. Mivel határidős munkám volt sajnos nagyon az utolsó pillanatban tudtam elkészíteni, de szerencsére még időben a postára tudtam adni és ma meg is kapta.
Másik játék Martinelli karácsonyi meglepetés ajándékozása. Itt Katának készítettem ajándékot. Remélem legkésőbb holnap Ő is megkapja és tetszeni fog neki.

2 megjegyzés:

Tiffany-Andi írta...

Nagyon örültem neki, és itt is nagyon szépen köszönöm :-)

Szömörce írta...

Áldott Karácsonyi Ünnepeket Nektek is!

Rendszeres olvasók