2011. május 17., kedd

Tábor

Hétvégén a Foltraforgók táborában voltam. A szervezők nagyon kitettek magukért. Mind a két estére szerveztek programot, de hiába volt nagyon jó, azért csak nehezen álltunk fel a varrógép mellől. Jó volt egy kicsit megmozdulni, mert azért valljuk be őszintén nem egészséges 12-15 órát folyamatosan ülni. Idén végre sikerült valamit be is fejeznem, tőlem ez nagy szó, mert általában minden táborról csak UFÓ-val térek haza. Az igazat bevallva volt olyan is amit el sem kezdtem, de csak azért, hogy ne maradjon félkész munkám. Megfogadtam magamnak még a tábor előtt, hogy ha lehet amit elkezdek azt be is fejezem. Margitka féle házikós táskáról szerencsére már csak a díszítés hiányzik. Az baglyos újság tartót viszont teljesen készre varrtam. Nagyon élveztem az elkészítését, ahogy haladtam előre egyre jobban tetszett.

1 megjegyzés:

Juhizs írta...

Tetszik :-)
Nagyon jól mutat.

Rendszeres olvasók