2009. október 22., csütörtök

Karácsonyi készülődés Idával

Még augusztus utolsó napján hirdette meg Ida a játékot. Karácsonyra készülünk közösen. Sajnos időhiány miatt eddig nem sikerült vele együtt haladnom, pedig nagyon szép karácsonyi dolgokat készített eddig. Sőt még a munka menetét is leírja segítségnek. Végre a napokban hozzá tudtam kezdeni az asztali futónak. Sajnos még nem fejeztem be, de tudok róla képet mutatni. Nagyon élveztem végig a munkát. Köszönöm Ida, hogy elindítottad a játékot.

6 megjegyzés:

Csilla írta...

Jaj, ez nagyon szép lesz, a kedvenc csillagos blokkom és ezek a mesés anyagok, varázslatos!

szkornelia írta...

Szép lesz nagyon. Klassz minta.

Ida13 írta...

Nagyon szép lett! Hihetetlen öröm ez nekem.

Frivolina írta...

Milyen szép lett! :)

Éva blogja :) írta...

Tyű a mindenit! Ez így is gyönyörű, hogy még nincs kész teljesen!:)

Mehike írta...

Csilla - Élveztem is nagyon a varrását

Szkornelia - Ida-nak köszönhetem:-)

Ida - remélem a régebbi mintáidat is el tudom készíteni

Frivolina- nekem is tetszik:-)

Évi - remélem karácsony előtt még kész lesz:-)

Rendszeres olvasók