2009. január 24., szombat

Haza-látogatás

Tegnap este megérkezett a két fiú. Hiába volt sztrájk Ferihegyen így is 10 perccel előbb szállt le a gép, mint ahogy az ideje lett volna. Szerencsére idejében odaértünk a nagy köd ellenére is. Anyáék Győrből indultak és szegény teljesen kikészült a sok kamion miatt. Megálltak nálunk Tatabányán egy kis időre. Szegények jól kimelegedtek, mert meg lehetett sülni nálunk a melegtől. 8 után elindultunk Pestre. Mivel tudom anya nincs oda az esti vezetésért, na meg ugye tudva tudott, hogy a tyúkokkal fekszik:-), igaz azokkal is kel:-) gondoltam majd én vezetek. Nem szóltam semmit amikor a hátsó ülésre tessékelt. Addig nem is volt igazán gond míg nem értünk fel a pályára, ott aztán folyamatosan nagy köd volt alig látott az ember. Anya csak mondta a magáét, hát én odaszóltam neki, én szívesen vezetek ( tudni kell,imádok vezetni és utoljára októberben volt csak benne részem). Első parkolónál át is vettem a kormányt az én Drága Anyukámtól. Mit mondjak élveztem a vezetést még a köd ellenére is, hisz egy Jó kis sportos Mitsubishit vezethettem.
Mielőtt alvásra adtuk volna a fejünket "Pici" fiam átadta az ajándékomat. Nagyon örültem neki.
Juhizs, Te tudod miért, hisz nyomorgathattál ilyen idétlen-aranyos mackót magad is:-)

5 megjegyzés:

Juhizs írta...

Igen, bizony, pihe-puha volt... látod, látod, időnként a medve előjön a barlangjából, mint tudjuk hébe-hóba télen is :-)

Marika írta...

Nagyon aranyosak a macikáid .Szép napokat pici fiaddal

bruercsi írta...

Nagyon édik a macik! Hűű, hogy én is, hogy utálok ködben vezetni...
Boldog napokat! (vagy heteket kívánjak?)

Mehike írta...

Juhizs - egyszerre kettő is

Marika - Köszönöm

Bruercsi - szerencsére két hét

Marika írta...

Légyszi néz be hozzám van valami részedre .

Rendszeres olvasók