2008. július 9., szerda

Tojás


Tegnap megint melléfogtam a T.supermarketben. Pár napja vettem egy dinnyét, hát persze kiválasztottam a félig tököt. Azt hittem ezen nem tutom túl szárnyalni magam, hát sikerül. A hétvégén Anyával mentem vásárolni.Mondta válasszak én, mert Ő nem ért hozzá. Gondolod én értek hozzá? Hát nem, most sikerült egy tökéletes tököt kiválasztanom. Az elfuserált vásárlásaimnak ezzel nem ért vége, hisz elfogyott itthon a tojás. Gyorsan kerékpárra pattantam és vettem egy egész tálcával. Hiába látható, hogy milyen benne a tojás. Én felkaptam egyet és robogtam haza. Szerencsére a kezemből nem esett ki, de így is meglepődtem mikor itthon feltéptem a neylont. Azt gondoltam nagyítót kellene elővennem , mivel a tálca közepén szinte semmit nem láttam az egyik fakban. A kép nem igazán adja vissza mekkora mérete is van a miniatűr drágaságnak. "Hatalmas" méretű tojásomnak egészen
4 cm magasra sikerült megnőnie. Hát így jártam:-)

4 megjegyzés:

KicsiKató írta...

:))))))
Mitől tök a dinnye? (látszik, hogy nem én szoktam választani:)

Juhizs írta...

Óh, a dinnye-vásárlással én is így vagyok, püfölöm erről, püfölöm arról, állítólag a hangjáról, - hogy mennyi tompán szól avagy sem - lehetne megállapítani, hogy jó-e.Nekem még soha nem sikerült igazán jó dinnyét vásárolnom. Azok mindig mások voltak.
Aztán vagy adtak belőle nekem, vagy nem ;-)
Nem értem, hogy mi a gondod a tojással, két egyforma méretű állandóan van nálad otthon, vagy neeem? Nekem még ez sincs. :-) :-)
(Tetszik tudni, hogy a hozzászólásokat lehet törölni a blogtulajdonosnak...)

Mehike írta...

Kató Drága! Csakis attól,hogy teljesen éretlen:-)Azt hiszem ezek után nekem is fel kellene hagynom a válogatással

Mehike írta...

Blog-kicsim!:-)Azt üzente a tojás gazdája csak szóljál nyugodtan és lesz Neked is:-)
Amúgy szerintem a Te hozzászólásaidat soha nem fogom törölni,hisz emeli a blogom fényét

Rendszeres olvasók